top of page

קייטרינג לאירועים עסקיים 

קייטרינג לאיורעים עסקיים

 קייטרינג לאירועים עסקיים – כשאוכל איכותי מייצג מותג איכותי

בעולם העסקים, הרושם הראשוני מתחיל הרבה לפני המצגת
האוכל שאתם מגישים באירוע – הוא השגריר השקט של המותג שלכם
הוא מה שמבדיל בין "עוד כנס" לבין אירוע שמעורר השראה, מרגש, ומספק חוויית אירוח מוקפדת ברמה הגבוהה ביותר

קייטרינג לעסקים – עם חשיבה אסטרטגית

בין אם אתם מארחים משקיעים מחו"ל, עורכים כנס ללקוחות מובילים או משיקים מוצר חדש – אנחנו מציעים קייטרינג עסקי שלא רק טעים, אלא גם חכם:

 מותאם לבריף השיווקי שלכם

 משדר יוקרה, מקצועיות ומיתוג

 מתוקתק עד רמת הסכו"ם והגשה

 חדשני, ייחודי ומעורר עניין

תפריט שמייצר רושם ושיח

אנחנו לא מגישים רק אוכל. אנחנו יוצרים חווית תוכן שגורמת לאנשים לדבר – גם ביום שאחרי:

מנות קטנות ואלגנטיות להגשה בתנועה (Finger Food ברמה גבוהה)

בר קפה בוטיק עם בריסטות מקצועיים

תחנות שף פתוחות עם עיצוב שמשלים את המותג

קינוחים אישיים שהם גם פיס אמנות

גרסה טבעונית מוקפדת ומעוצבת – לא תוספת אלא חלק מהשפה

שירות שמבין עסקים

אנחנו לא עוד קייטרינג. אנחנו שותפים להצלחה של האירוע שלכם:

זמינות גבוהה ומענה מהיר (גם בהתראות קצרות)

לוגיסטיקה מקצועית – במשרדים, באולמות, בגגות ובחללי כנסים

יכולת עבודה מול מחלקות רכש, מנהלי שיווק ומפיקים חיצוניים

ניהול תקציב מדויק תוך שמירה על חוויית יוקרה

לקוחותינו כוללים

 חברות הייטק, משרדי פרסום, משרדי עו"ד, מוסדות ציבור, בנקים, יזמים וסטארטאפים
כולל אירועים משותפים עם משרדים ממשלתיים, שגרירויות, מועדוני משקיעים ועוד

אירועים עסקיים שאירחנו לאחרונה

השקת מוצר באולם תצוגה של חברת טכנולוגיה – כולל מנות קונספט המתחברות למוצר עצמו

כנס השקעות רב־לאומי – עם בר קוקטיילים נייד, דוכני שף והגשה דו־לשונית

מסיבת עובדים קיץ על גג משרדים – BBQ אורבני, DJ, ועמדת גלידה חיה

זה לא עוד קייטרינג זו אמירה

אם אתם מחפשים להרים אירוע שמרשים לקוחות, מחבר עובדים, ויוצר זיכרון מתמשך – אנחנו כאן כדי לייצר את החוויה הזו. עם אוכל חכם, שירות מוקפד, וניהול מושלם.

 השאירו פרטים עכשיו – והאירוע הבא שלכם יהיה לא פחות ממרשים.

 מה צריך לדעת לפני שמתכננים אירוע עסקים ?

אירועים עסקיים

אז מה צריך לדעת לפני שמתכננים אירוע עסקי?

תכנון אירוע עסקי מוצלח מתחיל בהבנת המטרה: האם מדובר בחיזוק קשרי לקוחות? השקת מוצר? גיבוש עובדים או גיוס משקיעים?
לאחר מכן חשוב להגדיר תקציב ברור, לבחור לוקיישן מתאים, ולהתאים את האווירה והקונספט לקהל היעד – מנהלים בכירים, עובדים, קהל בינלאומי או שותפים אסטרטגיים.
גם לפרטים הקטנים יש משמעות עצומה: תזמון האירוע, נגישות, לוחות זמנים מדויקים, ושירותי קייטרינג שמבינים את השפה העסקית – משלבי הטעם ועד לנראות הכללית.
ולבסוף – חשיבה קדימה: איך אתם רוצים שיזכרו את האירוע? מה הרושם שאתם משאירים?

אירוע עסקי מוצלח הוא לא רק לוגיסטיקה – הוא חוויה שנכנסת לתוך התדמית של החברה.

bottom of page